Wednesday, February 8, 2012

cuti sempena maulidur rasul n thaipusam....

cuti kali ni aku n family xde blk kg pun...hanya dk umah selama 4hari bercuti...best woo.....sedapkan hati sendiri..padahal bosan tahap gaban dh rasanya..hehe..melayan jelah ank ku shamil tu yg makin membesar n dh makin pandai mcm2..huhuhu....
Dlm dk santai dgn laki aku tiba2 aku teringat ssh btl nk wat keja bila shamil skrg dh pandai nk berdiri sendiri n dh laju mengesok merata tempat...aku usulkan pd laki aku supaya belikan shamil walker supaya senang dia dk dlm tu...selamat pun selamat xdela dia nk mkn semua benda yg jumpa kat celah2 ruang..hehe...laki aku pun setujula dgn cadangan ku..hehe..suka sgt..pasni shamil dh ada 'kereta' sendiri..huhu....
Mlm tu gak kami g round alamanda tu....ala sambil2 nk cuci mata katakan..aku yg paling happy...huhu..maklumla aku ni suka jgk berjln tapi cpt letih bila jln lama2...maklumla org ckp tulang dh xkuat...huhu...
Mmg nasib kami baik la mlm tu, rupanya ada offer walker tu...mungkin nk hbskan stok kot...so kami beli la....senang hati dpt benda tu..huhu....tiba2 rasa teringin lak nk g tgk brg letrik...ajak la cik abam g tgk...konon2 nk tgk jelah....bila jln2 je kat situ cik abam lak yg bg cadangan nk beli microwave...katanya senang nk panaskan lauk...nti xyah la ambik masa yg lama nk panaskan lauk..lagi satu dia ckp supaya bini dia ni lebih rajin lg nk masak..heheh...aku pun apa lg...cpt2 la cucuk abg aku supaya beli..hahhahaha....suka betul la masa tu tapi saje berlagak cool je...konon2 xnk tunjuk sgt aku yg nk sungguh2 benda tu..hehhe....
so apa lg abg aku terusla beli..rasa hapy sgt..weeeeeee....syg abg sgt..hehe
ni la dia microwave baru ku...heehe

dh hbs shopping kami blk terus ke umah...bila sampai tu aku pasangkan walker shamil tu...dia msk je takut nk jln lak...td bukan main suka lg bila aku msk kan dlm walker contoh kat alamanda tu.....bila msk kan kat umah menangis lak..takut nk jln..huhu..kelakor btl ank ibu ni....
lps tu aku biarkan n tolak dia pelan2..lama2 dia dh biasa bukan main lg dk berjalan2..huhu....





suker dia yer..uhuhu

skrg aku n laki ku dh senang..dh leh msk n wat keja dgn senang....huhu...bgs gak benda ni..membantu para ibu mcm akuni..ehheheh.....okla tu je citer kali ni.....

No comments:

Post a Comment