Friday, February 10, 2012

mak aiii mahal giler....

al kisahnya....biasa la bila dh tghari semua staff g cari mkn...huhu...aku pun sama gak..masa tu lapo bebenor rasanya....mmg dlm kepala ni mcm2 nk mkn....tuan je keding tapi mkn mcm apa ntah....hehhe....bila dk jenguk2 aku tenampak la 1hidangan yg menyelerakan tekak aku ni..terasa sgt nk mkn nih....SOTONG GORENG KUNYIT je punnnn...hehehe...apa lg terus aku ambik nasi n g ambik la SOTONG 4ekor...tapi badan je sbb kepala nya ntah g mn..huhu...bila tgk SOTONG je mcm xmenarik..so aku terus intai2 nmpk la daging goreng kicap...aku pun ambik la 3KEPING wat syarat...

huh..apa lg terus la g bayar dgn senang hatinya....bila di kira nah ko harga nya rm 5 tapiiiiiiii kali dgn 2....mak aiiiiiiiiii sampai rm 10 mkn tghari..dan terkejut beruknya akuuuuu....pastu bila dia tgk aku terkejut dia pun ckp la  kat aku SOTONG satu RM2..mak aihhhh......mahal giler SOTONG aka SQUIDWARD (citer Spongebob tu )....

berlagak ko kan ptt la ko ni mahal sgt..huhu

ish..ish...aku nk byr tapi duit xcukup..so hutang la rm 1....terlupa lak aku ambik jambu rm1..jd hutang rm 2...huhu...mmmg sah la pasni aku tobat xnk dh beli mkn kat ctu...bawak jelah bekal dr umah...lg jimaattttttttttt...uhuhu...skrg brg semua nya mahal.....APA PUN XBOLEH....!!!!

ini dia makanan yg aku beli tu...
berbaloi kah wahai kwn2 ku...???

2 comments:

  1. cian kaksu..terkjut boboy...
    a'ah,bawak bekal jelah lagi jimat..bwk byk2 skit leh share..kekkee...

    ReplyDelete
  2. hahah..tau xpe..kejut sgt..smpai org nk bg mknan pun aku xmau..hehe

    ReplyDelete