Tuesday, February 14, 2012

Photogenic Picture Contest!!!

suker sgt aku join contest kan..haha...saje je nk cuba nasib..mn tau ada tuah..huhu...sapa nk join meh la klik di sini.. 

hadiah pun best gak..jom ramai2 join...



okay, sebelum memanjangkan lagi story contets ni...aku nak senaraikan dulu hadiah yang akan dimenangi oleh pemenang kita

Pemenang 1 :  Perfume Escada @ Perfume Hugo Boss Soul
Wang Tunai RM 100
kalau pemenang 1 perempuan ni la hadiah dia...

kalau pemenang dia lelaki ni hadiah dia...

rm100!!!!!!!!!!!


Pemenang 2 : 2 Helai Shawl @ Jam Nike
Wang Tunai RM50
*abaikan wajah comot model itu~my sys*

shawl untuk pemenang perempuan

jam nike!!! untuk pemenang lelaki

wang tunai rm50!


Pemenang 3 : Wang Tunai RM50


Okay...suka x dengan hadiah2 tu?? Haaaa...kalau suka meh la join! Senang je kalo nak join contest ni. Korang cuma perlu................:

1) Buat entry tentang contest ni (WAJIB tempekkan skali banner atas tu) (copy paste je entry ni senang)

2) Follow BLOG aku ni bagitau kat chatbox tau korang dah follow :))

3) LIKE FanPage Penaja-Penaja Kita (WAJIB)

4) Paling penting letakkan gambar korang yang paling photogenic. Pastikan satu je tau. Lebih2 x kira...so mesti pilih baik2 punye! Aku akan upload pic korang tu dalam FanPage aku then korang boleh la minta sesapa member korang LIKE. Walaupun mcm tu pemenang tak dikira atas dasar LIKE semata2. Hanya untuk show kat korang yang korang ade join...Juri lebih ADIL!

5) Komen entry ni dan letakkan link blog korang kat dalam komen

6) Tag sekurang-kurangnya 3 orang! Lebih xpe jangan kurang okay :) Pastikan dia orang tahu tag anda itu....

Itu aje...enjoy!!! 
Contest bermula : 25 Januari 2012
Contest tamat : 25 April 2012
PENYERTAAN YANG KURANG DARIPADA 20 ORANG AKAN TERBATAL SERTA MERTA

 ok kali ni aku nk letak pic ni...menarik bg aku tapi xtau la org lain camne..huhu

blh ke gambar kawin?huhu..lantok ler..hehe

ok aku nk tag akmacik nurulwawa



5 comments:

  1. cantik gambar kawin awak nie...ada peluang boleh menang...

    ReplyDelete
  2. saya tekan butang follower awak tapi tak leh la...nnt saya try lg..thanks sudi follow saya...

    ReplyDelete
  3. yerke....erm..awak copy link sy tu pastu add dekat follower kat depan dasboard...tq yer...salam perkenalan...

    ReplyDelete
  4. wah.. hadiah pun best2... jelingan mata tu cantik.. :-)

    btw, good luck tau!

    ReplyDelete